22 dubna 2012

Kosmetická taška ♥ Cosmetic bag

Tak konečně. První projekt podle časopisu Marina. Vznikl až po skončení časopisu. Jak se říká, všechno chce čas. Časopis jsem odebírala skoro od jeho začátku. Nejprve jsem se odhodlávala, pořád dokola četla návody, pak přišla na řadu koupě stroje, pak syslení látek (to stále trvá:)) no a teď konečně tedy nějaký ten projekt.
Dalo to zabrat, pro mě začátečníka (párat už umím dobře!), ale nakonec jsem docela spokojená.



Na zipového jezdce jsem připevnila náušnici. Jednu jsem ztratila a bylo mi líto tu druhou vyhodit. Mám takových sirotků více a říkala jsem si, že je na něco určitě využiju a vida.:)

Děkuji, že jste zavítaly na můj blog a přeji krásně prosluněné dny.

Lenka

2 komentáře:

Magdalena řekl(a)...

Krasna!
Greetings from Poland ✿ܓ
M.

Tina řekl(a)...

No tak ta je perfektní. Kam se hrabe moje dílko. Krásný den. Tina